Itens para a visualização no momento 1-2 of 2

    • Lesson Study: uma experiência com três professores de inglês da rede pública estadual em Santarém-PA 

      OLIVEIRA, Herlison Nunes de (Universidade Federal do Oeste do ParáBrasilPrograma de Pós-Graduação em EducaçãoUfopaInstituto de Ciências da Educação, 2018-09-24)
      The present study presents the results of the application of a Lesson Study cycle in a state public school in the city of Santarém-PA. The purpose of this study was to identify contributions to the professional development ...
    • SER E ESTAR: A CONSTRUÇÃO DA IDENTIDADE PROFISSIONAL DOCENTE NA EDUCAÇÃO BÁSICA 

      ARAÚJO, Iata Anderson Ferreira de (Universidade Federal do Oeste do ParáBrasilPrograma de Pós-Graduação em EducaçãoUfopaInstituto de CIências da Educação, 2015-12-17)
      The following research has the objective to analyze the conception of the elementary school teachers who work in "Madre Imaculada" public school in the municipality of Santarém, Pará, about the professional identity in the ...